background image

10A-38

ANSAMBLU MOTOR ŞI PARTE INFERIOARĂ MOTOR

Schimb standard

K7J, şi 700 sau 701 sau 710 ≠ K7M, şi 702 sau 703 sau 704 sau 710 sau 720 sau 744 sau 745 sau 746 sau 790

10A

MOTOR SCHIMB STANDARD

1 - Pregătire motor uzat pentru returnare

Curăţaţi motorul.

Goliţi uleiul şi apa din motorul uzat.

Fixaţi motorul uzat pe soclu şi în aceleaşi condiţii ca 
motorul schimb standard:

- montaţi buşoanele din plastic şi capacele,

- montaţi capacul din carton care acoperă tot.

2 - Piese de lăsat pe motorul uzat

Piese de lăsat pe motorul uzat sau de adăugat în cutia 
de carton pentru retur:

- joja de ulei,

- sonda de nivel de ulei,

- filtrul de ulei,

- conducta de intrare apă,

- capacul chiulasei,

- faţada completă de distribuţie (pinion arbore cotit,

curea, galet întinzător, pinion arbore cu came),

- carterele de distribuţie,

- fulia de accesorii a arborelui cotit,

- volantul motor sau discul de antrenare,

- discul şi mecanismul de ambreiaj.

3 - Piese de demontat de la motorul uzat

Piese pe care nu trebuie să uitaţi să le demontaţi de la 
motorul uzat:

- toate conductele circuitului de răcire apă,

- inelele de ridicare,

- contactorul de presiune ulei,

- senzorul detonaţie,

- senzorul de temperatură apă,

- cutia de ieşire a apei,

- repartitorul de admisie,

- colectorul de eşapament,

- accesoriile (alternator, compresor de aer condiţionat,

pompă de direcţie asistată),

- suportul multifuncţional accesorii.