background image

SISTEM ANTIBLOCARE ROŢI

Diagnosticare - Diagramă arbore de localizare pene

38C

38C-33

ABS BOSCH 8.0

Nr. Vdiag: 18

Diagnosticare - Diagramă arbore de localizare pene

ALP1

Absenţă dialog cu calculatorul ABS

INSTRUCŢIUNI

Fără.

Asiguraţi-vă că testerul de diagnosticare nu este cauza defectului încercând să comunicaţi cu un calculator de 
pe un alt vehicul. Dacă testerul nu este cauza şi dialogul nu se stabileşte cu nici un alt calculator al aceluiaşi 
vehicul, este posibil ca un calculator defect să perturbeze linia de diagnosticare K.
Treceţi la deconectări succesive pentru a localiza acest calculator.
Verificaţi tensiunea bateriei şi efectuaţi intervenţiile necesare pentru a obţine o tensiune conformă 
(9,5 V < U baterie < 17,5 V).

Verificaţi prezenţa şi starea siguranţelor ABS de pe platina siguranţe habitaclu, şi din cutia siguranţă motor.
Verificaţi branşarea conectorului calculatorului şi starea conecticii sale.
Verificaţi masele ABS (calitate, oxidare, strângerea şurubului masă deasupra grupului ABS).
Verificaţi dacă, calculatorul este corect alimentat:

– Masă în pinii 1 şi 4 ai conectorului cu 26 pini.
– +AVC în pinii 2 şi 3 ai conectorului cu 26 pini.
– +APC în pinul 18 al conectorului cu 26 pini.

Verificaţi dacă priza de diagnosticare este corect alimentată:

– +AVC în pin 16.
– + APC în pin 1.
– Masă în pinii 5 şi 4.

Dacă controlul nu se stabileşte nici după aceste controale diferite, contactaţi techline.

DUPĂ REPARAŢIE

Ştergeţi memoria calculatorului.
Efectuaţi un test rutier urmat de un nou control cu ajutorul testerului de diagnosticare.

ABS8.0 L90