background image

SISTEM ANTIBLOCARE ROŢI

Diagnosticare - Interpretare defecte

38C

38C-19

ABS BOSCH 8.0

Nr. Vdiag: 18

DF027 

PREZENT 

SAU 

MEMORAT

CIRCUIT SENZOR VITEZĂ ROATĂ SPATE DREAPTA

CO.0: circuit deschis sau scurtcircuit la masă

INSTRUCŢIUNI

Particularităţi:
Senzorii de viteză roţi sunt alimentaţi la + 12 V După Contact dar măsurarea acestei 
alimentări nu este realizabilă (alimentare întreruptă în cazul în care senzorul este 
defect).

Condiţii de aplicare a diagnosticării pentru defectul memorat:
Defectul este declarat prezent în urma unui test rutier cu o viteză > 60 km/h.

Controlaţi branşarea şi starea conecticii senzorului şi a calculatorului.
Controlaţi conectica la nivelul racordării intermediare (sub mochetă laterală faţă stânga) R2 cristalin 8 pini.
Reparaţi dacă este necesar.

Verificaţi şi asiguraţi continuitatea următoarelor legături:

Conector senzor pin 2 

 Pin 8 conector calculator

Conector senzor pin 1 

 Pin 19 conector calculator

Controlaţi de asemenea izolarea între aceste două legături.
Dacă legăturile sunt defectuoase, efectuaţi următoarele controale:
Asiguraţi-vă de starea şi branşarea corectă a conectorului intermediar R2.
Asiguraţi continuitatea, izolarea şi absenţa rezistenţei parazite între:

Conector calculator pin 8   

 Pin T8 conector intermediar R2

Conector calculator pin 19 

 Pin T7 conector intermediar R2

Reparaţi dacă este necesar sau înlocuiţi cablajul.
Asiguraţi continuitatea, izolarea şi absenţa rezistenţei parazite între:

Conector senzor pin 2 

 Pin S8 conector intermediar R2

Conector senzor pin 1 

 Pin S7 conector intermediar R2

Reparaţi dacă este necesar sau înlocuiţi cablajul.
Dacă, controalele sunt corecte, înlocuiţi senzorul de viteză roată.

Dacă defectul persistă, contactaţi techline.

DUPĂ REPARAŢIE

Ştergeţi memoria calculatorului.
Efectuaţi un test rutier urmat de un nou control cu ajutorul testerului de diagnosticare.

ABS8.0 L90