background image

30A-14

GENERALITĂŢI

Valori şi reglaje tren rulant faţă

30A

Înainte de orice utilizare a bancului de control al
trenurilor rulante, controlaţi obligatoriu presiunea de
umflare a pneurilor (consultaţi 35A, Roţi şi pneuri,
Presiune de umflare
).

I - CONVENŢIE DE SEMNE

1 - Deschidere 

2 - Închidere (sau cleşte)

II - UNGHI DE FUGĂ 

Nereglabil.

III - UNGHI DE CAROSAJ 

Nereglabil.

ATENŢIE

În momentul controlului valorilor trenurilor rulante,
vehiculul trebuie să fie gol (nici un bagaj, nimeni la
bord) cu plinul la jumătate.

Aveţi grijă să poziţionaţi volanul drept în timpul
reglajului paralelismului astfel încât să nu decalaţi
poziţia unghiulară cu poziţia dreaptă a roţilor faţă.
Un decalaj unghiular al volanului în raport cu poziţia
roţilor ar genera o returnare client.

Reglaţi garda la sol a vehiculului conform
specificaţiilor înainte de a verifica geometria roţilor.
Dacă garda la sol nu este conformă cu specificaţiile,
încercaţi să o reglaţi coborând sau ridicând
caroseria.

93011

ATENŢIE

Convenţie de semne practicată mai sus, - =
deschidere.

93011-1

ATENŢIE

Convenţie de semne practicată mai sus,
+ = închidere (sau cleşte).

93012

Valoare

Poziţie tren faţă (mm)

2° 42’ 

±

 30’

Diferenţă dreapta/stânga
maximă = 1°

W1 = 188,38 

±

 10,5

(Jantă 14")

W1 = 192,5 

±

 10,5

(Jantă 15")