background image

21A-19

CUTIE DE VITEZE MECANICĂ

Cutie de viteze mecanică: Demontare - Remontare

L90, şi K7J sau K7M, şi JH1 sau JH3

21A

a Utilizaţi dispozitivul (Tav. 1747) (29) pe fixările faţă

pentru a ghida cadrul în momentul remontării sale.

a Aplicaţi un strat de F R E N B L O C  pe filetele

şuruburilor suportului etrierului.

a Puneţi un manşon pe tăietura ţevii de eşapament

referinţă 77 03 083 443.

a Procedaţi în ordinea inversă demontării.
a Strângeţi la cupluri:

şuruburile de fixare a roţilor (11 daN.m),

- cele două buloane ale piciorului amortizorului

(10,5 daN.m),

- cele trei şuruburi ale burdufului de transmisie

(2,5 daN.m),

piuliţa de rotulă de direcţie (3,7 daN.m),

şuruburile suportului etrierului (10 daN.m),

şuruburile turn cutie de viteze şi demaror

(4,4 daN.m),

şuruburile de fixare a cadrului în faţă (6 daN.m),

şuruburile de fixare a cadrului în spate

(11 daN.m),

şuruburile bieletei de preluare cuplu pe cutie

(3,5 daN.m),

şuruburile bieletei de preluare cuplu pe cadru

(6,5 daN.m),

şuruburile suportului pendular pe cutie

(3,5 daN.m),

piuliţa suport pendular pe tampon (5 daN.m),

buşonul de golire cutie de viteze (2,5 daN.m).

a Umpleţi până la nivel cutia de viteze (consultaţi 21A,

Cutie de viteze mecanică, Lubrifianţi).

107927

ATENŢIE

Nu prindeţi conducta de frână spate în momentul
remontării cadrului.

29

ATENŢIE

Branşaţi bateria începând cu borna pozitivă;
efectuaţi programările necesare (consultaţi 80A,
Baterie: Demontare - remontare
).