INJECŢIE BENZINĂ
Diagnosticare - Interpretare defecte
17B
17B-46
EMS 31-32
Nr. Program: E1
Nr. Vdiag: 15
DF053
PREZENT
SAU
MEMORAT
CIRCUIT INJECTOR CILINDRU 2
1.DEF : circuit deschis sau scurtcircuit
CO
: circuit deschis
CC.0 : scurtcircuit la masă
CC.1 : scurtcircuit la + 12 volţi
INSTRUCŢIUNI
Priorităţi în interpretare în caz de cumul de defecte:
Aplicaţi cu prioritate interpretarea defectului DF009 "Circuit comandă releu
actuator" dacă el este prezent sau memorat.
Condiţii de aplicare a diagnosticării pentru defectul memorat:
Defectul este declarat prezent în urma pornirii motorului.
(Porniţi motorul şi mai ales opriţi-l de îndată ce defectul devine prezent, pentru a
nu risca o distrugere a catalizatorului).
Particularităţi:
– CO/CC.0/CC.1 pe pene prezente.
– 1.DEF pentru orice pană memorată.
Dacă defectul este memorat cu martorul luminos OBD aprins, controlaţi în partea
context, dacă starea ET306 "Circuit injector cilindru 2 OBD" corespunzătoare
solicitării de aprindere a martorului luminos OBD este DA. În acest caz, inspiraţi-vă din
metoda de mai jos pentru a controla circuitul injector cilindru 2.
Controlaţi branşarea şi starea conectorului injectorului 2.
Înlocuiţi conectorul dacă este necesar.
Măsuraţi rezistenţa injectorului 2 (consultaţi Asistenţă pentru a compara valorile de rezistenţă).
Înlocuiţi injectorul dacă este necesar.
La punerea contactului, verificaţi prezenţa a 12 V în pinul 1 al injectorului 2.
Reparaţi, dacă este necesar, linia până la releul actuatori.
Branşaţi bornierul în locul calculatorului şi controlaţi izolarea şi continuitatea liniei:
Calculator injecţie pin 90
Pin 2 injector 2
Reparaţi dacă este necesar.
Dacă problema persistă, trataţi celelalte defecte apoi treceţi la controlul conformităţii.
DUPĂ REPARAŢIE
Executaţi instrucţiunea pentru a confirma reparaţia.
Trataţi celelalte defecte eventuale.
Ştergeţi defectele memorate.
Controlaţi conformitatea.